MEDIA O NAS
"Digitalowy program lojalnościowy B2B w branży budowlanej" - Marketing przy Kawie, 11.2024
"Program lojalnościowy w sektorze B2B - współpraca marketingu i sprzedaży" - Nowa Sprzedaż, 11.2024
"Jak skutecznie angażować klientów za pomocą programu lojalnościowego B2B" - E-commerce w Praktyce, 10.2024
"Jak uczą się i skąd czerpią wiedzę marketerzy" - NowyMarketing, 09.2024
"Jak się przygotować do wdrożenia cyfrowej sprzedaży" - pih.org.pl, 07.2024
"SIG Pracodawcą z Sercem" - Pracodawcazsercem.pl, 07.2024
"Pozycja kobiet w branży budowlanej" - Builder, 06.2024
"Jak lojalizować klientów B2B i wspierać sprzedaż za pomocą programów lojalnościowych" - Marketer+, 06.2024
"Jak budować pozytywne doświadczenia klienta w branży dystrybucji materiałów budowlanych" - Nowa Sprzedaż, 06.2024
"Polityka personalna SIG nagrodzona!" - Dziennik Gazeta Prawna, 05.2024
"Narzędzia AI w branży dystrybucji materiałów budowlanych" - Builder, 05.2024
"Media społecznościowe w niełatwej branży" - Social Media Manager, 04.2024
"Jakie są filary nowoczesnej komunikacji w zespole" - Builder, 04.2024
"SIG wdrożył system PIM" - Builder, 04.2024
"Jak zaprojektować atrakcyjny katalog nagród w programie lojalnościowym" - Marketer+, 03.2024
"Nowy rok pełen wyzwań na rynku e-commerce" - Nowa Sprzedaż, 03.2024
"Jak konstruować systemy motywacyjne" - Builder, 02.2024
"Rok 2024 - wyzwania i zawodowe plany" - Builder, 01.2024
"Budowanie kultury marży i wprowadzanie nowego asortymentu" - Builder, 12.2023
"SIG z tytułem Dobry Pracodawca 2023" - Rzeczpospolita, 12.2023
"Cyfryzacja nie omija branży budowlanej" - Nowa Sprzedaż, 11.2023
"Jakub Krupski laureatem Builder Super Power 2023" - Builder, 11.2023
"Inwestycja w rozwijanie inżynierii danych oraz AI to klucz do sukcesu" - E-commerce w Praktyce, 10.2023
"Nasze działania koncentrują się na digitalizacji procesów HR" - Builder, 10.2023
"W SIG stawiamy mocno na strategię omnichannel" - Builder, 09.2023
"Transformacja cyfrowa branży" - Builder, 09.2023
"Biznes oparty na relacjach" - Nowa Sprzedaż, 07.2023
"Projekty realizowane w SIG w pierwszej połowie 2023 roku" - Builder, 06.2023
"SIG z tytułem EKO Firma 2023" - Dziennik Gazeta Prawna, 04.2023
"Wellbeing nie tylko od święta – case study" - Nowa Sprzedaż, 03.2023
"Tytuł Lidera Społecznej Odpowiedzialności to potwierdzenie słuszności podejmowanych decyzji" - Spolecznieodpowiedzialni.info, 01.2023
"Podsumowanie 2022 r. na rynku e-commerce dystrybucji materiałów budowlanych" - Nowa Sprzedaż, 12.2022
"Pozostać liderem" - Personel Plus, 12.2022
"Podsumowanie i wyzwania roku 2022" - Builder, 12.2022
"Katarzyna Janik laureatką Builder Super Power 2022" - Builder, 11.2022
"Bartosz Pilch dołączył do międzynarodowych struktur zarządzających Grupy SIG" - Omnichannelnews.pl, 10.2022
"Sprzedaż i obsługa klienta w świecie cyfrowym to trend globalny. Wywiad z Marcinem Szczygłem" - Nowa Sprzedaż, 10.2022
"Jak dziś budować markę, pozycję firmy i przewagę konkurencyjną?" - Builder, 10.2022
"SIG z tytułem Dobry Pracodawca 2022" - Rzeczpospolita, 09.2022
"Pozazawodowe pasje laureatów Builder Super Power" - Builder, 08.2022
"Jak digitalizacja i nowe technologie cyfrowe transformują sposób funkcjonowania działu marketingu?" - Builder, 06.2022
"SIG.pl: rozwijamy e-funkcjonalności pożądane w branży budowlanej" - DlaHandlu.pl, 05.2022
"Obsługa klienta to tak naprawdę zrozumienie jego potrzeb" - Nowa Sprzedaż, 05.2022
"Jak uniezależnić się od surowców ze Wschodu?" - Builder, 05.2022
"SIG z tytułem EKO Firma 2022" - Dziennik Gazeta Prawna, 04.2022
"Strategia omnichannel – przyszłość nowoczesnej sprzedaży" - Nowa Sprzedaż, 04.2022
"Pierwszy podatnik podpisał umowę o współdziałaniu z fiskusem" - Dziennik Gazeta Prawna, 03.2022
"Kreator nowych standardów na rynku dystrybucji materiałów budowlanych" - Builder, 03.2022
"Jak pracować z zespołem handlowym, aby realizował ambitne cele?" - Nowa Sprzedaż, 02.2022
"W SIG kontynuujemy rozpoczętą w roku 2021 Strategię Trwałego Wzrostu" - Builder, 01.2022
"Spółka SIG relokuje oddział i zwiększa najmowaną powierzchnię" - InfoWire.pl, 12.2021
"SIG z tytułem Solidnego Pracodawcy 2021 - wywiad z Katarzyną Janik" - Personel i Zarządzanie, 11.2021
"Builder Super Power 2021: Bartosz Pilch" - Builder, 11.2021
"SIG z tytułem Solidny Pracodawca 2021" - Dziennik Gazeta Prawna, 10.2021
"By nie tracić czasu" - Personel Plus, 10.2021
"6 wskazówek od SIG dotyczących skutecznej estymacji i analityki programów lojalnościowych" - Marketer+, 10.2021
"Jak zaplanować budżet na bieżące działania e-commerce?" - Nowa Sprzedaż, 09.2021
"Wywiad BusinessPL: Prezes Zarządu SIG - Marcin Szczygieł" - BusinessPL, 09.2021
"ZDANIEM IKOMERSIAKA: bądź optymistą w długim terminie, ale realistą w krótkim" - E-commerce w Praktyce, 08.2021
"Program lojalnościowy jako element ułatwiający budowanie i zarządzanie relacjami z klientami" - Nowa Sprzedaż, 07.2021
"Rekuperacja - skuteczna walka ze smogiem w domu" - Dobry Dom Energooszczędny, 05.2021
"Ludzie branży HR: Edyta Bąkowska-Szczurek - dyrektor ds. zarządzania wiedzą i rozwojem w firmie SIG" - Personel Plus, 04.2021
"ZDANIEM MARKETERA: programy lojalnościowe i wsparcia sprzedaży" - Marketer+, 03.2021
"Ludzie branży HR: Katarzyna Janik - dyrektor personalny w firmie SIG" - Personel Plus, 02.2021
"W przypadku naszej firmy wciąż najbardziej istotnym kanałem sprzedaży są handlowcy" - Nowa Sprzedaż, 01.2021
"Seniorzy pukają do e-sklepów" - Puls Biznesu, 12.2020
"Sprzedaż online materiałów budowlanych w czasie pandemii" - Nowa Sprzedaż, 12.2020
"Kultura organizacyjna jest jak magnes" - Personel Plus, 10.2020
"ZDANIEM IKOMERSIAKA: zdrowa polityka cenowa i rabatowa" - E-commerce w Praktyce, 08.2020
"Innowacyjne ścianki antywirusowe stanęły w krakowskim Szpitalu Uniwersyteckim" - Obud.pl, 05.2020
"ZDANIEM IKOMERSIAKA: skuteczny marketing" - E-commerce w Praktyce, 05.2020
"Start-up w korporacji - rewolucja czy ewolucja?" - Magazyn-Ecommerce.pl, 02.2020
"ZDANIEM MARKETERA: influencer marketing" - Marketer+, 12.2019
"Czy w Polsce budujemy inaczej niż w UE?" - Kieruneksurowce.pl, 11.2019
"SIG przedłuża umowę najmu magazynu w Gdańsku" - Propertynews.pl, 10.2019
"ZDANIEM IKOMERSIAKA: e-commerce b2b" - E-commerce w Praktyce, 09.2019
"Dynamiczny rozwój cyfryzacji na polskim rynku budowlanym" - Wirtualnemedia.info, 08.2019
"Stawiamy na digitalizację procesów i budowanie trwałych relacji z klientami" - Nowa Sprzedaż, 07.2019
"E-COMMERCE B2B – Platforma sprzedażowa to nie wszystko!" - Magazyn E-commerce Polska, 06.2019
"Jak przygotować biznes na wdrożenie strategii omnichannelowej" - E-commerce w Praktyce, 05.2019
"E-COMMERCE" - Builder, 04.2019
"Czy koniunktura w budownictwie już się przegrzała?" - Ceo.com.pl, 02.2019
"E-commerce w B2B: sprawdzona droga nowoczesnej sprzedaży" - Nowa Sprzedaż, 01.2019
"ZDANIEM MARKETERA: marketing B2B" - Marketer+, 11.2018
"Case study wdrożenia platformy e-commerce B2B dla SIG" - E-commerce w Praktyce, 10.2018
"ZDANIEM IKOMERSIAKA: automatyzacja" - E-commerce w Praktyce, 07.2018
"Polak a Europejczyk - czym różnimy się w podejściu do budownictwa?" - Renews.pl, 12.2017
"Jakie warunki muszą spełniać floty samochodowe w transporcie materiałów budowlanych" - Businesspl.com, 11.2017
"Jak chronić się przed smogiem w domu?" - Obud.pl, 11.2017
"Platforma e-commerce, czyli oszczędności w organizacji" - Skarbiec.biz, 10.2017
"Akcje marketingowe dla partnerów SIG z branży budowlanej" - Signs.pl, 10.2017
"Ile korzyści z budownictwa?" - Builder, 09.2017
"SIG podsumowuje akcję CZAS NA WAKACJE" - Obud.pl, 09.2017
"SIG. Platforma e-commerce dla lidera" - Marketing w Praktyce, 09.2017
"Pozytywny trend budownictwa z perspektywą wzrostu" - QBusiness.pl, 09.2017
"Dlaczego hydroizolacja jest bardzo ważna?" - Ekobudowanie.pl, 08.2017
"Wrocławskie Afrykarium – duże wyzwanie dla dostawców materiałów budowlanych" - Wroclaw.doba.pl, 08.2017
"Jak budują Polacy?" - Krakowski Rynek Nieruchomości, 07.2017
"Rynek na progu zmian" - Fachowy Wykonawca, 07.2017
"Centralizacja oddziałów SIG w Bydgoszczy" - Biznes.interia.pl, 07.2017
"Standardy bezpieczeństwa i higieny pracy w branży budowlanej" - Inwestycje.pl, 06.2017
"Skuteczna ochrona domu przed smogiem" - Krakowski Rynek Nieruchomości, 05.2017
"Sytuacja e-commerce B2B w Polsce" - Gazeta Finansowa, 05.2017
"Branża oczyszcza się z dłużników, którzy ciągle nie płacą" - Rzeczpospolita, 04.2017
"Polacy przy budowie domów zwracają uwagę na jakość materiałów. Liczy się energooszczędność i trwałość" - Biznes.newseria.pl, 04.2017
"Rok 2017 lepszy dla rynku materiałów budowlanych?" - Magazynprzemyslowy.pl, 03.2017
"Internetowy handel B2B w rozkwicie" - Gazeta Finansowa, 02.2017
"Jak skutecznie chronić się przed smogiem?" - Klimatyzacja.pl, 01.2017
"E-commerce w branży budowlanej – podsumowanie i prognozy" - Ceo.com.pl, 01.2017
"Jak przetrwać martwy sezon w branży budowlanej?" - Biznes.interia.pl, 12.2016
"E-commerce w branży budowlanej" - Mensis.pl, 12. 2016
"SIG uruchamia platformę e-commerce" - Propertynews.pl, 11.2016
"Wzrasta zapotrzebowanie na usługi dostawców materiałów budowlanych" – Investmap.pl, 11.2016
„Rola logistyki w budownictwie” – Inwestycje.pl, 10.2016
„Ewolucja kierunków zadań IT w dynamicznym przedsiębiorstwie handlowo-logistycznym” – Ceo.com.pl, 09.2016
„Różnice pomiędzy giełdą w Londynie (LSE) i w Warszawie (GPW)” – Marketportal.pl, 09.2016
„Jak pomóc osobom niepełnosprawnym w zdobyciu pracy?” – Inwestycje.pl, 09.2016
„Jak wygląda rynek materiałów budowlanych w Polsce?” – Propertynews.pl, 08.2016
„Jak budują Polacy?” – Budownictwopolskie.pl, 07.2016
„Branża dostawców materiałów budowlanych w Polsce i za granicą” – Inwestycje.pl, 07.2016
„Jak wybrać dostawcę materiałów budowlanych?” – Budownictwopolskie.pl, 06.2016
„Nowy, większy oddział SIG w Przemyślu” – Ryneklazienek.pl, 05.2016
„Materiały budowlane kluczem powodzenia inwestycji” – Pieknydom24.pl, 05.2016
„Bezpieczna dostawa na budowę” – Budowa.org, 05.2016