MEDIA O NAS

"Digitalowy program lojalnościowy B2B w branży budowlanej" - Marketing przy Kawie, 11.2024
"Program lojalnościowy w sektorze B2B - współpraca marketingu i sprzedaży"
- Nowa Sprzedaż, 11.2024
"Jak skutecznie angażować klientów za pomocą programu lojalnościowego B2B"
- E-commerce w Praktyce, 10.2024
"Jak uczą się i skąd czerpią wiedzę marketerzy"
- NowyMarketing, 09.2024
"Jak się przygotować do wdrożenia cyfrowej sprzedaży"
- pih.org.pl, 07.2024
"SIG Pracodawcą z Sercem"
- Pracodawcazsercem.pl, 07.2024
"Pozycja kobiet w branży budowlanej"
- Builder, 06.2024
"Jak lojalizować klientów B2B i wspierać sprzedaż za pomocą programów lojalnościowych" -
Marketer+, 06.2024
"Jak budować pozytywne doświadczenia klienta w branży dystrybucji materiałów budowlanych"
- Nowa Sprzedaż, 06.2024
"Polityka personalna SIG nagrodzona!"
- Dziennik Gazeta Prawna, 05.2024
"Narzędzia AI w branży dystrybucji materiałów budowlanych"
- Builder, 05.2024
"Media społecznościowe w niełatwej branży"
- Social Media Manager, 04.2024
"Jakie są filary nowoczesnej komunikacji w zespole"
- Builder, 04.2024
"SIG wdrożył system PIM"
- Builder, 04.2024
"Jak zaprojektować atrakcyjny katalog nagród w programie lojalnościowym"
- Marketer+, 03.2024
"Nowy rok pełen wyzwań na rynku e-commerce"
- Nowa Sprzedaż, 03.2024
"Jak konstruować systemy motywacyjne"
- Builder, 02.2024
"Rok 2024 - wyzwania i zawodowe plany"
- Builder, 01.2024
"Budowanie kultury marży i wprowadzanie nowego asortymentu"
- Builder, 12.2023
"SIG z tytułem Dobry Pracodawca 2023"
- Rzeczpospolita, 12.2023
"Cyfryzacja nie omija branży budowlanej"
- Nowa Sprzedaż, 11.2023
"Jakub Krupski laureatem Builder Super Power 2023"
- Builder, 11.2023
"Inwestycja w rozwijanie inżynierii danych oraz AI to klucz do sukcesu"
- E-commerce w Praktyce, 10.2023
"Nasze działania koncentrują się na digitalizacji procesów HR"
- Builder, 10.2023
"W SIG stawiamy mocno na strategię omnichannel"
- Builder, 09.2023
"Transformacja cyfrowa branży"
- Builder, 09.2023
"Biznes oparty na relacjach"
- Nowa Sprzedaż, 07.2023
"Projekty realizowane w SIG w pierwszej połowie 2023 roku"
- Builder, 06.2023
"SIG z tytułem EKO Firma 2023"
- Dziennik Gazeta Prawna, 04.2023
"Wellbeing nie tylko od święta – case study"
- Nowa Sprzedaż, 03.2023
"Tytuł Lidera Społecznej Odpowiedzialności to potwierdzenie słuszności podejmowanych decyzji"
- Spolecznieodpowiedzialni.info, 01.2023
"Podsumowanie 2022 r. na rynku e-commerce dystrybucji materiałów budowlanych"
- Nowa Sprzedaż, 12.2022
"Pozostać liderem"
- Personel Plus, 12.2022
"Podsumowanie i wyzwania roku 2022"
- Builder, 12.2022
"Katarzyna Janik laureatką Builder Super Power 2022"
- Builder, 11.2022
"Bartosz Pilch dołączył do międzynarodowych struktur zarządzających Grupy SIG"
- Omnichannelnews.pl, 10.2022
"Sprzedaż i obsługa klienta w świecie cyfrowym to trend globalny. Wywiad z Marcinem Szczygłem"
- Nowa Sprzedaż, 10.2022
"Jak dziś budować markę, pozycję firmy i przewagę konkurencyjną?"
- Builder, 10.2022
"SIG z tytułem Dobry Pracodawca 2022"
- Rzeczpospolita, 09.2022
"Pozazawodowe pasje laureatów Builder Super Power"
- Builder, 08.2022
"Jak digitalizacja i nowe technologie cyfrowe transformują sposób funkcjonowania działu marketingu?"
- Builder, 06.2022
"SIG.pl: rozwijamy e-funkcjonalności pożądane w branży budowlanej"
- DlaHandlu.pl, 05.2022
"Obsługa klienta to tak naprawdę zrozumienie jego potrzeb"
- Nowa Sprzedaż, 05.2022
"Jak uniezależnić się od surowców ze Wschodu?"
- Builder, 05.2022
"SIG z tytułem EKO Firma 2022"
- Dziennik Gazeta Prawna, 04.2022
"Strategia omnichannel – przyszłość nowoczesnej sprzedaży"
- Nowa Sprzedaż, 04.2022
"Pierwszy podatnik podpisał umowę o współdziałaniu z fiskusem"
- Dziennik Gazeta Prawna, 03.2022
"Kreator nowych standardów na rynku dystrybucji materiałów budowlanych"
- Builder, 03.2022
"Jak pracować z zespołem handlowym, aby realizował ambitne cele?"
- Nowa Sprzedaż, 02.2022
"W SIG kontynuujemy rozpoczętą w roku 2021 Strategię Trwałego Wzrostu"
- Builder, 01.2022
"Spółka SIG relokuje oddział i zwiększa najmowaną powierzchnię"
- InfoWire.pl, 12.2021
"SIG z tytułem Solidnego Pracodawcy 2021 - wywiad z Katarzyną Janik"
- Personel i Zarządzanie, 11.2021
"Builder Super Power 2021: Bartosz Pilch"
- Builder, 11.2021
"SIG z tytułem Solidny Pracodawca 2021"
- Dziennik Gazeta Prawna, 10.2021
"By nie tracić czasu"
- Personel Plus, 10.2021
"6 wskazówek od SIG dotyczących skutecznej estymacji i analityki programów lojalnościowych"
- Marketer+, 10.2021
"Jak zaplanować budżet na bieżące działania e-commerce?"
- Nowa Sprzedaż, 09.2021
"Wywiad BusinessPL: Prezes Zarządu SIG - Marcin Szczygieł"
- BusinessPL, 09.2021
"ZDANIEM IKOMERSIAKA: bądź optymistą w długim terminie, ale realistą w krótkim"
- E-commerce w Praktyce, 08.2021
"Program lojalnościowy jako element ułatwiający budowanie i zarządzanie relacjami z klientami"
- Nowa Sprzedaż, 07.2021
"Rekuperacja - skuteczna walka ze smogiem w domu"
- Dobry Dom Energooszczędny, 05.2021
"Ludzie branży HR: Edyta Bąkowska-Szczurek - dyrektor ds. zarządzania wiedzą i rozwojem w firmie SIG"
- Personel Plus, 04.2021
"ZDANIEM MARKETERA: programy lojalnościowe i wsparcia sprzedaży"
- Marketer+, 03.2021
"Ludzie branży HR: Katarzyna Janik - dyrektor personalny w firmie SIG"
- Personel Plus, 02.2021
"W przypadku naszej firmy wciąż najbardziej istotnym kanałem sprzedaży są handlowcy"
- Nowa Sprzedaż, 01.2021
"Seniorzy pukają do e-sklepów" - Puls Biznesu, 12.2020
"Sprzedaż online materiałów budowlanych w czasie pandemii"
- Nowa Sprzedaż, 12.2020
"Kultura organizacyjna jest jak magnes"
- Personel Plus, 10.2020
"ZDANIEM IKOMERSIAKA: zdrowa polityka cenowa i rabatowa"
- E-commerce w Praktyce, 08.2020
"Innowacyjne ścianki antywirusowe stanęły w krakowskim Szpitalu Uniwersyteckim"
- Obud.pl, 05.2020
"ZDANIEM IKOMERSIAKA: skuteczny marketing"
- E-commerce w Praktyce, 05.2020
"Start-up w korporacji - rewolucja czy ewolucja?"
- Magazyn-Ecommerce.pl, 02.2020
"ZDANIEM MARKETERA: influencer marketing"
- Marketer+, 12.2019
"Czy w Polsce budujemy inaczej niż w UE?"
- Kieruneksurowce.pl, 11.2019
"SIG przedłuża umowę najmu magazynu w Gdańsku"
- Propertynews.pl, 10.2019
"ZDANIEM IKOMERSIAKA: e-commerce b2b"
- E-commerce w Praktyce, 09.2019
"Dynamiczny rozwój cyfryzacji na polskim rynku budowlanym"
- Wirtualnemedia.info, 08.2019
"Stawiamy na digitalizację procesów i budowanie trwałych relacji z klientami"
- Nowa Sprzedaż, 07.2019
"E-COMMERCE B2B – Platforma sprzedażowa to nie wszystko!"
- Magazyn E-commerce Polska, 06.2019
"Jak przygotować biznes na wdrożenie strategii omnichannelowej"
- E-commerce w Praktyce, 05.2019
"E-COMMERCE"
- Builder, 04.2019
"Czy koniunktura w budownictwie już się przegrzała?"
- Ceo.com.pl, 02.2019
"E-commerce w B2B: sprawdzona droga nowoczesnej sprzedaży"
- Nowa Sprzedaż, 01.2019
"ZDANIEM MARKETERA: marketing B2B"
- Marketer+, 11.2018
"Case study wdrożenia platformy e-commerce B2B dla SIG"
- E-commerce w Praktyce, 10.2018
"ZDANIEM IKOMERSIAKA: automatyzacja"
- E-commerce w Praktyce, 07.2018
"Polak a Europejczyk - czym różnimy się w podejściu do budownictwa?"
- Renews.pl, 12.2017
"Jakie warunki muszą spełniać floty samochodowe w transporcie materiałów budowlanych"
- Businesspl.com, 11.2017
"Jak chronić się przed smogiem w domu?"
- Obud.pl, 11.2017
"Platforma e-commerce, czyli oszczędności w organizacji"
- Skarbiec.biz, 10.2017
"Akcje marketingowe dla partnerów SIG z branży budowlanej" -
Signs.pl, 10.2017
"Ile korzyści z budownictwa?"
- Builder, 09.2017
"SIG podsumowuje akcję CZAS NA WAKACJE"
- Obud.pl, 09.2017
"SIG. Platforma e-commerce dla lidera"
- Marketing w Praktyce, 09.2017
"Pozytywny trend budownictwa z perspektywą wzrostu"
- QBusiness.pl, 09.2017

"Dlaczego hydroizolacja jest bardzo ważna?"
- Ekobudowanie.pl, 08.2017
"Wrocławskie Afrykarium – duże wyzwanie dla dostawców materiałów budowlanych" - Wroclaw.doba.pl, 08.2017
"Jak budują Polacy?"
- Krakowski Rynek Nieruchomości, 07.2017
"Rynek na progu zmian"
- Fachowy Wykonawca, 07.2017
"Centralizacja oddziałów SIG w Bydgoszczy"
- Biznes.interia.pl, 07.2017
"Standardy bezpieczeństwa i higieny pracy w branży budowlanej"
 - Inwestycje.pl, 06.2017
"Skuteczna ochrona domu przed smogiem" - Krakowski Rynek Nieruchomości, 05.2017
"Sytuacja e-commerce B2B w Polsce" - Gazeta Finansowa, 05.2017
"Branża oczyszcza się z dłużników, którzy ciągle nie płacą" - Rzeczpospolita, 04.2017
"Polacy przy budowie domów zwracają uwagę na jakość materiałów. Liczy się energooszczędność i trwałość" - Biznes.newseria.pl, 04.2017
"Rok 2017 lepszy dla rynku materiałów budowlanych?" - Magazynprzemyslowy.pl, 03.2017
"Internetowy handel B2B w rozkwicie" - Gazeta Finansowa, 02.2017
"Jak skutecznie chronić się przed smogiem?" - Klimatyzacja.pl, 01.2017

"E-commerce w branży budowlanej – podsumowanie i prognozy" - Ceo.com.pl, 01.2017

"Jak przetrwać martwy sezon w branży budowlanej?" -
Biznes.interia.pl, 12.2016
"E-commerce w branży budowlanej"
 - Mensis.pl, 12. 2016
"SIG uruchamia platformę e-commerce"
 - Propertynews.pl, 11.2016
"Wzrasta zapotrzebowanie na usługi dostawców materiałów budowlanych" – Investmap.pl, 11.2016
„Rola logistyki w budownictwie”
– Inwestycje.pl, 10.2016
„Ewolucja kierunków zadań IT w dynamicznym przedsiębiorstwie handlowo-logistycznym” – Ceo.com.pl, 09.2016
„Różnice pomiędzy giełdą w Londynie (LSE) i w Warszawie (GPW)” – Marketportal.pl, 09.2016
„Jak pomóc osobom niepełnosprawnym w zdobyciu pracy?” – Inwestycje.pl, 09.2016
„Jak wygląda rynek materiałów budowlanych w Polsce?” – Propertynews.pl, 08.2016
„Jak budują Polacy?” – Budownictwopolskie.pl, 07.2016
„Branża dostawców materiałów budowlanych w Polsce i za granicą” – Inwestycje.pl, 07.2016
„Jak wybrać dostawcę materiałów budowlanych?” – Budownictwopolskie.pl, 06.2016
„Nowy, większy oddział SIG w Przemyślu” – Ryneklazienek.pl, 05.2016
„Materiały budowlane kluczem powodzenia inwestycji” – Pieknydom24.pl, 05.2016
„Bezpieczna dostawa na budowę” – Budowa.org, 05.2016