Poniższa wypowiedź pochodzi z magazynu "Builder" - wydanie styczeń 2024.
...
W 2024 chcielibyśmy kontynuować zadania, wspierające zobowiązanie strategiczne, jakim jest dążenie do uzyskania pozycji Pracodawcy pierwszego wyboru w sektorze dystrybucji materiałów budowalnych. W roku 2023 prowadziliśmy wiele działań, wzmacniających markę organizacji, dzięki którym możemy być dumni z certyfikacji Great Place to Work®, uzyskania po raz kolejny wyróżnienia Dobry Pracodawca 2023 oraz nagrody głównej w konkursie Krakowski Pracodawca Roku. Jako pracodawca w dalszym ciągu chcemy angażować się w działania na rzecz pracowników, budując włączającą kulturę pracy poprzez stałe doskonalenie procesów HR. Myślę tutaj przed wszystkim o rekrutacji i onboardingu, koncentrujących się na doświadczeniu kandydatów, programie rozwojowym dla pracowników sprzedaży (rozwój kompleksowej oferty e-learningowej) oraz wdrożeniu grywalizacji do form rozwojowych. Corocznie prowadzimy Badanie Zaangażowania Pracowników – w tym roku oprócz pracy z nowo wdrożonymi narzędziami komunikacyjnymi, chcemy również skoncentrować się również na planach lokalnych, wspierając poszczególnych menadżerów zespołów.
Katarzyna Janik
Dyrektor Personalny SIG
...
Z końcem 2023 roku wdrożyliśmy odświeżoną technologicznie platformę e-commerce SIG, więc jednym z naszych naturalnych wyzwań na roku 2024 będzie rozwój nowych funkcjonalności. Jednym z priorytetów rozwojowych będę na pewno funkcjonalności mobilne naszego systemu sprzedaży online, ponieważ coraz więcej użytkowników odwiedza nas za pomocą smartfonów. Narastającym wyzwaniem jest skuteczne zarządzanie naszym asortymentem online. Na SIG.pl mamy już ponad 100 tysięcy produktów od wielu różnych producentów, którym staramy się zapewnić jak najpełniejsze dane produktowe, dokumentację techniczną do pobrania itp. Istotny jest dla nas rozwój sprzedaży systemowej. Chcemy coraz bardziej sprzedawać całe zestawy produktów potrzebne do wykonania danej realizacji, a nie pojedyncze indeksy. W tym celu rozwijamy i nadal będziemy rozwijać nasze systemy kalkulatorów dostępne na SIG.pl, a także inne funkcjonalności np. rekomendacje oparte o algorytmy sztucznej inteligencji czy data science. Stałym, niezmiennym punktem na nowy rok będzie dla nas popularyzacja systemu e-commerce wśród użytkowników zewnętrznych i wewnętrznych.
Bartosz Pilch
Group Director of Omichannel SIG
...
W 2024 chcielibyśmy kontynuować zadania, wspierające zobowiązanie strategiczne, jakim jest dążenie do uzyskania pozycji Pracodawcy pierwszego wyboru w sektorze dystrybucji materiałów budowalnych. W roku 2023 prowadziliśmy wiele działań, wzmacniających markę organizacji, dzięki którym możemy być dumni z certyfikacji Great Place to Work®, uzyskania po raz kolejny wyróżnienia Dobry Pracodawca 2023 oraz nagrody głównej w konkursie Krakowski Pracodawca Roku. Jako pracodawca w dalszym ciągu chcemy angażować się w działania na rzecz pracowników, budując włączającą kulturę pracy poprzez stałe doskonalenie procesów HR. Myślę tutaj przed wszystkim o rekrutacji i onboardingu, koncentrujących się na doświadczeniu kandydatów, programie rozwojowym dla pracowników sprzedaży (rozwój kompleksowej oferty e-learningowej) oraz wdrożeniu grywalizacji do form rozwojowych. Corocznie prowadzimy Badanie Zaangażowania Pracowników – w tym roku oprócz pracy z nowo wdrożonymi narzędziami komunikacyjnymi, chcemy również skoncentrować się również na planach lokalnych, wspierając poszczególnych menadżerów zespołów.
Katarzyna Janik
Dyrektor Personalny SIG
...
Z końcem 2023 roku wdrożyliśmy odświeżoną technologicznie platformę e-commerce SIG, więc jednym z naszych naturalnych wyzwań na roku 2024 będzie rozwój nowych funkcjonalności. Jednym z priorytetów rozwojowych będę na pewno funkcjonalności mobilne naszego systemu sprzedaży online, ponieważ coraz więcej użytkowników odwiedza nas za pomocą smartfonów. Narastającym wyzwaniem jest skuteczne zarządzanie naszym asortymentem online. Na SIG.pl mamy już ponad 100 tysięcy produktów od wielu różnych producentów, którym staramy się zapewnić jak najpełniejsze dane produktowe, dokumentację techniczną do pobrania itp. Istotny jest dla nas rozwój sprzedaży systemowej. Chcemy coraz bardziej sprzedawać całe zestawy produktów potrzebne do wykonania danej realizacji, a nie pojedyncze indeksy. W tym celu rozwijamy i nadal będziemy rozwijać nasze systemy kalkulatorów dostępne na SIG.pl, a także inne funkcjonalności np. rekomendacje oparte o algorytmy sztucznej inteligencji czy data science. Stałym, niezmiennym punktem na nowy rok będzie dla nas popularyzacja systemu e-commerce wśród użytkowników zewnętrznych i wewnętrznych.
Bartosz Pilch
Group Director of Omichannel SIG