- Strona główna
- Program SIGup
- SIGup - FAQ
Program: |
Z kim mam się skontaktować gdy mam pytanie odnośnie SIGup? ▶ Zadzwoń na naszą Infolinię SIG tel. 123 409 408 lub napisz do nas w sprawie programu na adres sigup@sig.pl Gdzie znajdę wykaz porduktów punktowanych w programie SIGup? ▶ Wykaz produktów aktualnie punktowanych w SIGup znajduje się na stronie sig.pl, pod linkiem: https://www.sig.pl/promocje/sigup-aktualne-punktowanie Gdzie znajdę wykaz nagród, które mogę odebrać w programie SIGup? ▶ Wykaz nagród dostępnych w SIGup znajduje się na stronie sig.pl, pod linkiem: https://www.sig.pl/promocje/sigup-nagrody Wśród nagród znajdziesz: karty prepaid SIGup SODEXO, nagrody rzeczowy, wyjazdy zagraniczne, cegiełka na Ukrainę Gdzie znajdę Regulamin programu SIGup? ▶ W serwisie sig.pl. Zakładka SIGup->Regulamin akcji SIGup lub pod linkiem: www.sig.pl/promocje/sigup-regulamin |
Rejestracja: |
Jak mogę zarejestrować się do programu SIGup? ▶ Wyraź w Panelu Klienta zgodę na udział w Programie lub skorzystać z linka https://www.sig.pl/zapisz-sie-do-sigup Nie chcę korzystać z programu SIGup, jak mam się wyrejestrować? ▶ Usuń swoją zgodę z panelu klienta na sig.pl Posiadam konto na sig.pl i mogę dokonywać zakupów przez e-sklep sig.pl. Czy to znaczy, że jestem zarejestrowany także do programu SIGup? ▶ Nie, posiadanie konta na sig.pl nie jest jednoznaczne z uczestnictwem w programie SIGup. Użytkownik, który posiada konto na sig.pl, aby zarejstrować się do SIGup powinien zaznczyć stosowną zgodę na udział w programie. Instrukcja pod linkiem: https://www.sig.pl/zapisz-sie-do-sigup |
Punktowanie produktów: |
Jak mogę sprawdzić, które produkty punktowane są w SIGup? ▶ W serwisie sig.pl, zakładka SIGup-> Aktualne punktowanie lub pod linkiem www.sig.pl/promocje/sigup-aktualne-punktowanie Jak mogę sprawdzić ilość naliczonych punktów za poszczególne zakupione produkty w SIG? ▶ W serwisie sig.pl. Zakładka SIGup->Twoje punkty Czy punkty z zeszłego roku przepadają? ▶ Tak, punkty za poprzedni rok kalendarzowy przepadają z upływem 3 miesięcy od jego zakończenia. Kupiłem produkty marki X, ale nie zostały naliczone punkty SIGup za ten zakup? ▶ Nie wszystkie produkty są punktowane. Sprawdź listę pod linkiem www.sig.pl/promocje/sigup-aktualne-punktowanie Co to są punkty oczekujące? ▶ Są to punkty zbierane w bieżacym miesiącu, będą do wykorzystania po jego zakończeniu. Ile punktów otrzymam więcej jeżeli zakupu dokonam przez e-sklep sig.pl? ▶ Dostaniesz 10 pkt więcej za każdy 1000 zł wydany na punktowane produkty. |
Użytkownik i konto/konta w SIGup: |
Nie pamiętam hasła do mojego konta SIGup? ▶ W oknie logowania wybierz opcję "Nie pamiętam hasła". Na wskazany adres e-mail zostanie wysłany link do ustawienia nowego hasła. Mam dwie firmy w SIGup, czy mogę zbierać punkty za zakupy łącznie? ▶ Tak, jeżeli Użytkownik jest właścicielemy dwóch firm, może zarejestrować obie firmy w SIGup, następnie zgłosić na sigup@sig.pl prośbę o połączenie Firm/NIP-ów w programie. Wówczas na swoim koncie SIGup Użytkownik będzie miał łączne punkty za zakupy obu firm, nagrodę będzie mógł odbierać na dowlolną z firm. Czy możemy dodać kolejnego użytkownika do firmy, by gromadził punkty? ▶ Tak. Z danej firmy może być kilku Użytkowników zarejestrowanych do programu SIGup. Na koncie Użytkownika pojawia się łączna suma punktów jaką uzbierała cała firma. |
Karty SIGup SODEXO/Pluxee |
Dlaczego moja karta nie została doładowana? ▶ Może być kilka powodów, np.:
Co zrobić, jeśli zgubiłem/-łam lub zniszczyłem/-łam kartę? ▶ Jeśli zgubiłeś/-łaś kartę, na której były środki - zastrzeż ją w serwisie Sodexo/Pluxee. Jeśli zniszczyłeś/-łaś kartę, na której były środki - zgłoś ten fakt do nas na sigup@sig.pl, nie zapominając o podaniu numeru karty. Pomożemy Ci w rozwiązaniu problemu. Jesli zgubiłeś/-łaś lub zniszczyłeś/-łaś pustą kartę, po prostu następnym razem wybierz nagrodę SIGup z opcją zamówienia nowej karty. Co zrobić, jeśli zgubiłem PIN do karty? ▶ Możesz nadać nowy PIN (bez konieczności podawania obecnego):
Dlaczego karta jest nieaktywna w apce Sodexo/Pluxee, mimo aktywacji na stronie sig.pl ▶ Karta nie została jeszcze doładowana, poczekaj 48h od aktywacji na sig.pl. Jeśli otrzymałes/-łaś powiadomienie o zasileniu, a wciąż nie widzisz środków - być może aplikacja Pluxee wymaga ponownego zalogowania. Dlaczego moja karta została odrzucona przy aktywacji? ▶ Najwyraźniej nie jest to karta Sodexo/Pluxee przypisana do Twojego konta SIGup lub też wygasł jej termin ważności. Dlaczego moja karta została odrzucona w sklepie? ▶ Twoja karta nie została aktywowana na sig.pl i/lub nie ma na niej wystarczających środków. Dlaczego nie widzę środków na karcie pomimo doładowania? ▶ Spróbuj wylogować się, a następnie ponownie zalogować się w aplikacji lub na pluxee.pl, aby odświeżyć status karty. Czy mogę płacić kartą SIGup SODEXO w Internecie? ▶ Tak. Aby skorzystać z tej usługi, należy najpierw zarejestrować swoją kartę Sodexo/Pluxee na stronie internetowej pluxee.pl. Wówczas podczas zakupów online można już wykorzystać kartę Sodexo/Pluxee. Wprowadzić numer karty, datę ważności oraz kod CVV. Po potwierdzeniu transakcji, pieniądze zostaną automatycznie odjęte od salda na karcie. Czy mogę wybrać środki z karty w bankomacie? ▶ Tak. Szczegóły prowizji po zalogowaniu się do serwisu Sodexo/Pluxee. Należy pamiętać, aby nie wypłacać całej kwoty z bankomatu, ponieważ bankomat pobiera z karty prowizję za wypłatę środków. Czy środki z karty muszę wybrać jednorazowo? ▶ Nie. Z karty możemy korzystać w podobny sposób jak z innych kart płatniczych. Gdzie mogę płacić kartą SIGup SODEXO? ▶ Kartami Pluxee można płacić w Polsce i na całym świecie, w tym również w Internecie – w każdym punkcie, gdzie widoczne jest logo Mastercard. Jak aktywować kartę? ▶ Na sig.pl. W panelu klienta -> Program SIGup -> Aktywacja karty lub pod linkiem www.sig.pl/pl-PL/loyalty-program/activate-gift-card. Jak sprawdzić stan środków na karcie? ▶ Stan środków sprawdzisz logując się w aplikacji Pluxee, serwisie Pluxee.pl lub w bankomacie. Zamówiłem/łam kilka kart, ale chcę korzystać tylko z jednej, co zrobić? ▶ Napisz na sigup@sig.pl, pomozemy Ci rozwiązać problem. Zamówiona karta nie dotarła do mnie, co zrobić? ▶ Napisz na sigup@sig.pl, pomożemy Ci rozwiązać problem. Mam ważną kartę SIGup SODEXO, czy mogę ją doładować czy muszę zamówić nową kartę? ▶ Najlepiej w tej sytuacji doładować już posiadaną kartę SIGup. Zaznacz właściwą opcję przy składaniu zamówienia na nagrodę. Znacznie skróci to czas oczekiwania na nagrodę. |
Dostawa nagród z SIGup |
Jaki jest czas realizacji nagrody karta SIGup SODEXO? Kiedy ją otrzymam? ▶ Około 1 tygodnia od złożenia zamówienia, ok. 48h od aktywacji karty na sig.pl Zamówiłem/-łam nagrodę, ale nie otrzymałem/-łam jej. Dlaczego? ▶ Jeżeli realizacja Twojego zamówienia na nagrodę przedłuża się, prawdopodobnie oznacza to, że zalegasz z płatnościami. Ureguluj zaległe należności, wówczas nagroda zostanie wydana. Jeśli zamówiłem/łam nagrodę rzeczową to jak długo muszę na nią czekać, czy zostanie wysłana na adres, czy mogę odebrać ją w oddziale SIG? ▶ Nagrody rzeczowe wysyłamy 2x w miesiącu. Wysyłane są TYLKO i wyłącznie przez paczkomaty InPost. Wybrany paczkomat wskazuje Użytkownik podczas wypełniania formularza odbioru nagrody, z rozwijanej listy wybiera numer paczkomatu InPost. |
Rozliczenie z otrzymanych nagród |
W jaki sposób mogę się rozliczyć z otrzymanych nagród w programie SIGup? ▶ Po zakończeniu roku kalendarzowego około 20-stycznia na Koncie Klienta na sig.pl znajdziesz zbiorczy protokół odbioru nagród, które Użytkonik odebrał w zakończonym roku kalendarzowym; Przekaż go swojej księgowości. Jeśli odbierałeś nagrody jako osoba fizyczna otrzymasz także dodatkowo stosowny PIT. Czy otrzymam PIT za odebrane nagrody? ▶ Jeśli odbierałes nagrody jako osoba fizyczna, po zakończeniu roku kalendarzowego otrzymasz od nas dodatkowo stosowny PIT. |