❓ SIGup - FAQ

Program:

Z kim mam się skontaktować gdy mam pytanie odnośnie SIGup?
Gdzie znajdę wykaz porduktów punktowanych w programie SIGup?
Gdzie znajdę wykaz nagród, które mogę odebrać w programie SIGup?
Gdzie znajdę Regulamin programu SIGup?

Rejestracja:

Jak mogę zarejestrować się do programu SIGup?
Nie chcę korzystać z programu SIGup, jak mam się wyrejestrować?
Posiadam konto na sig.pl i mogę dokonywać zakupów przez e-sklep sig.pl. Czy to znaczy, że jestem zarejestrowany także do programu SIGup?

Punktowanie produktów:

Jak mogę sprawdzić, które produkty punktowane są w SIGup?
Jak mogę sprawdzić ilość naliczonych punktów za poszczególne zakupione produkty w SIG?
Czy punkty z zeszłego roku przepadają?
Kupiłem produkty marki X, ale nie zostały naliczone punkty SIGup za ten zakup?
Co to są punkty oczekujące?
Ile punktów otrzymam więcej jeżeli zakupu dokonam przez e-sklep sig.pl?

Użytkownik i konto/konta w SIGup:

Nie pamiętam hasła do mojego konta SIGup?
Mam dwie firmy w SIGup, czy mogę zbierać punkty za zakupy łącznie?
Czy możemy dodać kolejnego użytkownika do firmy, by gromadził punkty?

Karty SIGup SODEXO/Pluxee

Dlaczego moja karta nie została doładowana?
Co zrobić, jeśli zgubiłem/-łam lub zniszczyłem/-łam kartę?
Co zrobić, jeśli zgubiłem PIN do karty?
Dlaczego karta jest nieaktywna w apce Sodexo/Pluxee, mimo aktywacji na stronie sig.pl
Dlaczego moja karta została odrzucona przy aktywacji?
Dlaczego moja karta została odrzucona w sklepie?
Dlaczego nie widzę środków na karcie pomimo doładowania?
Czy mogę płacić kartą SIGup SODEXO w Internecie?
Czy mogę wybrać środki z karty w bankomacie?
Czy środki z karty muszę wybrać jednorazowo?
Gdzie mogę płacić kartą SIGup SODEXO?
Jak aktywować kartę?
Jak sprawdzić stan środków na karcie?
Zamówiłem/łam kilka kart, ale chcę korzystać tylko z jednej, co zrobić?
Zamówiona karta nie dotarła do mnie, co zrobić?
Mam ważną kartę SIGup SODEXO, czy mogę ją doładować czy muszę zamówić nową kartę?

Dostawa nagród z SIGup

Jaki jest czas realizacji nagrody karta SIGup SODEXO? Kiedy ją otrzymam?
Zamówiłem/-łam nagrodę, ale nie otrzymałem/-łam jej. Dlaczego?
Jeśli zamówiłem/łam nagrodę rzeczową to jak długo muszę na nią czekać, czy zostanie wysłana na adres, czy mogę odebrać ją w oddziale SIG?

Rozliczenie z otrzymanych nagród

W jaki sposób mogę się rozliczyć z otrzymanych nagród w programie SIGup?
Czy otrzymam PIT za odebrane nagrody?