Procedura Zgłaszania Nieprawidłowości

Ważnym jest dla nas utrzymania wysokich standardów zachowania, postępowania w pracy i etyki zawodowej. W związku z powyższym Grupa SIG ogłosiła „Grupową Procedurę dotyczącą zgłaszania nieprawidłowości”, która jest również naszą procedurą lokalną w tym zakresie.

Jeśli znajdziesz się w sytuacji, która w Twojej ocenie narusza przyjęte standardy, oczekujemy, że będziesz w stanie podjąć etyczną decyzję, która będzie mieć na uwadze zarówno dobro pracownika, jak i naszej Spółki.

Wdrożyliśmy Procedurę Zgłaszania Nieprawidłowości, która pozwala na zgłaszanie wszelkich uzasadnionych obaw związanych z niewłaściwymi praktykami, działaniami niezgodnymi z prawem lub nieprzestrzeganiem przyjętych standardów pracy, bez obawy przed zastraszeniem lub represjonowaniem.

Zachęcamy do zapoznania się z naszą Procedurą Zgłaszania Nieprawidłowości:

Jeśli chcesz zgłosić nieprawidłowość, możesz:

  • najpierw zgłosić swoje obawy swojemu bezpośredniemu przełożonemu (jeśli jest to właściwe w danych okolicznościach i czujesz się z tym komfortowo)
  • skontaktować się z lokalnym przedstawicielem działu HR
  • skontaktować się z lokalnym specjalistą ds. raportowania korzystając z adresu [email protected]
  • skorzystać również z usług naszego partnera – Navex, który zapewnia poufną infolinię: 800-005-051 oraz dedykowaną stronę internetową sigwhistleblowing.ethicspoint.com

Szczegółowe informacje na temat zgłoszeń znajdziesz w treści Procedury.

W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących treści niniejszej Procedury lub potrzeby uzyskania dalszych wskazówek lub wsparcia zapraszamy do kontaktu pod adresem [email protected]