Poniższy artykuł pochodzi z magazynu "Nowa Sprzedaż" - NR 49
...

Nowy rok pełen wyzwań na rynku e-commerce

Rok 2024 niesie ze sobą nowe wyzwania i możliwości dla świata e-handlu, wymuszając dostosowanie się do dynamicznie zmieniającego się otoczenia rynkowego. W obliczu postępującej cyfryzacji, ewolucji technologii i zmieniających się preferencji konsumentów, handlowcy stają przed koniecznością przemyślenia swoich strategii biznesowych. Group Director of Omnichannel SIG, Bartosz Pilch opowiada o tym, jakie wyzwania czekają sprzedaż internetową w nowym roku oraz które obszary biznesu mogą stać się kluczowymi punktami rozwoju. Analiza tych zagadnień pozwoli lepiej zrozumieć, jakie kroki podejmować, aby utrzymać konkurencyjność i skutecznie prosperować w dynamicznym środowisku e-commerce roku 2024.

Redakcja NS: Jakie czynniki kształtują aktualny rynek sprzedaży online?
Bartosz Pilch, Group Director of Omnichannel SIG: Bieżący rok w sektorze e-commerce zdecydowanie odzwierciedla obecną sytuację makroekonomiczną, zarówno na krajowym, jak i międzynarodowym rynku. Niskie tempo wzrostu PKB oraz rekordowo niskie wskaźniki PMI w kluczowych krajach Unii Europejskiej wskazują na niepewne perspektywy gospodarcze. Ten niekorzystny kontekst wpłynie bezpośrednio na e-commerce, który od lat stanowi istotny składnik naszej rzeczywistości gospodarczej.

NS: Czy to oznacza, że e-commerce straci na jakości?
BP: Długotrwały okres rozwoju branży e-commerce sprawił, że stała się ona nieodłącznym elementem naszego codziennego życia...
(...)

...
PEŁNA WERSJA WYWIADU DOSTĘPNA W DLA PRENUMERATÓW MAGAZYNU TUTAJ.