- Strona główna
- Jak konstruować systemy motywacyjne
Poniższa wypowiedź pochodzi z magazynu "Builder" - wydanie luty 2024.
...
Cieszę się, że od 10 lat mogę kierować stabilnym, doświadczonym zespołem współpracującym w oparciu o duże zaufanie. Nasz team z roku na rok odnosi coraz większe sukcesy, powiększa się, ale jego główny skład pozostaje niezmienny od początku uruchomienia platformy e-commerce SIG. Wiem, że dla mojego zespołu, oprócz oczywiście finansowej motywacji, bardzo istotna jest kwestia pozafinansowa naszej współpracy. Na co dzień nie brakuje nam zróżnicowanych zadań dopasowanych do indywidualnych predyspozycji i upodobań, możliwości rozwoju osobistego oraz zdobywania nowych umiejętności, sukcesów zespołowych, a przede wszystkim bardzo dobrych relacji między pracownikami. Ludzie chcą pracować w miejscu, gdzie są doceniani i czują się częścią zespołu. Jestem przekonany, że skuteczne zarządzanie motywacją pracowników wymaga zrównoważonego podejścia, uwzględniającego zarówno aspekty finansowe, jak i pozafinansowe. Dostosowanie strategii motywacyjnych do indywidualnych potrzeb pracowników może przynieść najlepsze rezultaty.
Bartosz Pilch
Group Director of Omichannel SIG

...
Cieszę się, że od 10 lat mogę kierować stabilnym, doświadczonym zespołem współpracującym w oparciu o duże zaufanie. Nasz team z roku na rok odnosi coraz większe sukcesy, powiększa się, ale jego główny skład pozostaje niezmienny od początku uruchomienia platformy e-commerce SIG. Wiem, że dla mojego zespołu, oprócz oczywiście finansowej motywacji, bardzo istotna jest kwestia pozafinansowa naszej współpracy. Na co dzień nie brakuje nam zróżnicowanych zadań dopasowanych do indywidualnych predyspozycji i upodobań, możliwości rozwoju osobistego oraz zdobywania nowych umiejętności, sukcesów zespołowych, a przede wszystkim bardzo dobrych relacji między pracownikami. Ludzie chcą pracować w miejscu, gdzie są doceniani i czują się częścią zespołu. Jestem przekonany, że skuteczne zarządzanie motywacją pracowników wymaga zrównoważonego podejścia, uwzględniającego zarówno aspekty finansowe, jak i pozafinansowe. Dostosowanie strategii motywacyjnych do indywidualnych potrzeb pracowników może przynieść najlepsze rezultaty.
Bartosz Pilch
Group Director of Omichannel SIG
