- Strona główna
- SIG Budowlaną Marką Roku 2023
SIG Budowlaną Marką Roku 2023
15 czerwca w Hotelu Windsor, w Jachrance odbyła się uroczysta gala, podczas której ogłoszono wyniki Rankingu Budowlana Marka Roku i Champion Roku 2023. Wśród Laureatów 19. edycji Rankingu znalazła się firma SIG, która otrzymała prestiżowy tytuł Złota Budowlana Marka Roku w kategorii Dystrybutor Przyjazny Fachowcom. W imieniu firmy SIG, statuetkę odebrał Marcin Szczygieł, Prezes Zarządu SIG Sp. z o.o.
Ranking Budowlana Marka Roku to corocznie podejmowane przez firmę ASM Research Solutions Strategy przedsięwzięcie badawcze, które pozwala wyłaniać marki branży budowlanej cieszące się największym zaufaniem fachowców. Jest to jedyny taki ranking w Polsce, odzwierciedlający opinie wykonawców, którzy na co dzień pracują z materiałami budowlanymi. Klasyfikacja tworzona jest w oparciu o analizę wyników ogólnopolskich badań ankietowych, realizowanych na reprezentatywnej próbie badawczej w każdej kategorii. W każdej edycji ASM poddaje badaniom ankietowym blisko 3 tysiące wykonawców, uzyskując tym samym wiarygodny obraz rynku.


15 czerwca w Hotelu Windsor, w Jachrance odbyła się uroczysta gala, podczas której ogłoszono wyniki Rankingu Budowlana Marka Roku i Champion Roku 2023. Wśród Laureatów 19. edycji Rankingu znalazła się firma SIG, która otrzymała prestiżowy tytuł Złota Budowlana Marka Roku w kategorii Dystrybutor Przyjazny Fachowcom. W imieniu firmy SIG, statuetkę odebrał Marcin Szczygieł, Prezes Zarządu SIG Sp. z o.o.
Ranking Budowlana Marka Roku to corocznie podejmowane przez firmę ASM Research Solutions Strategy przedsięwzięcie badawcze, które pozwala wyłaniać marki branży budowlanej cieszące się największym zaufaniem fachowców. Jest to jedyny taki ranking w Polsce, odzwierciedlający opinie wykonawców, którzy na co dzień pracują z materiałami budowlanymi. Klasyfikacja tworzona jest w oparciu o analizę wyników ogólnopolskich badań ankietowych, realizowanych na reprezentatywnej próbie badawczej w każdej kategorii. W każdej edycji ASM poddaje badaniom ankietowym blisko 3 tysiące wykonawców, uzyskując tym samym wiarygodny obraz rynku.


fot. Jacek Kurnikowski/AKPA/BEZPŁATNE MATERIAŁY PRASOWE