Zaprezentowano nowe logo grupy Saint-Gobain. Symbolu mostu, jaki od ponad 40 lat był nieodłącznym elementem dotychczasowego logo marki, został zmieniony na barwny zarys panoramy miasta.
„Pragniemy być bardziej widoczni dla użytkowników naszych produktów” – mówi Pierre-André de Chalendar, Prezes i Dyrektor Generalny Saint-Gobain. „Silne marki prezentują dziś korzyści, jakie przynoszą ludziom. Chcę, aby wszyscy dowiedzieli się co symbolizuje Saint-Gobain i jaką rolę nasza firma odgrywa w życiu codziennym” – dodaje.
Zmiana pozycjonowania marki Saint-Gobain jest wyrazem dążenia grupy do pogłębiania relacji ze społeczeństwem. Konsumenci posiadający nieograniczony dostęp do informacji za pośrednictwem mediów cyfrowych odgrywają coraz większą rolę w wyborze konkretnych produktów, które są stosowane przy realizacji ich projektów.
Produkty grupy Saint-Gobain dostępne są w ofercie firmy SIG.
Źródło: saint-gobain.pl
<< powrót